.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دلائل مخالفت هیات‌رئیسه مجلس با بررسی مدرک رحیمی

رييس کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس شوراي اسلامي گفت: طرحي با عنوان "قانونمندي به کارگيري لقب‌هاي علمي براي اشخاص" در مجلس درحال تدوين است.

علي عباسپور تهراني روز يکشنبه در گفتگو با ايرنا در خصوص روند بررسي سوال «عوض حيدرپور» نماينده شهرضا از وزير علوم در مورد مدرک تحصيلي محمدرضا رحيمي معاون حقوقي رييس‌جمهور توضيحاتي را بيان کرد.

وي با بيان اينکه "‌اين سوال از طرف هيات رييسه مجلس اعلام وصول و به کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس ارجاع و در دستور کاري اين کميسيون قرار گرفته است"، افزود:‌ اين کميسيون بدليل اينکه سوال در ارتباط با مدرک تحصيلي يک شخص بود، با تامل رفتار کرد اما سوال کننده پيگير طرح سوال خود بود و کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس نيز برطبق آيين نامه، رسيدگي به آن را در دستور کار خود قرار داد و جلسه اي با حضور محمد مهدي زاهدي وزير علوم برگزار شد.

رييس کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس با يادآوري اين مطلب که حيدرپور در اين جلسه توضيحات وزير علوم را قانع کننده ندانست ، تصريح کرد: کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس هيچ بررسي در مورد محتواي سوال انجام نداده اما طبق آيين نامه داخلي بايد تشخيص مي‌داد که اين سوال ملي و يا منطقه اي است.

عباسپور خاطرنشان کرد که کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس اين سوال را ملي تشخيص داد و به هيات رييسه اعلام کرد تا مسير قانوني خود را طي کند.

وي به وجود برخي بحث‌ها در رسانه‌ها درمورد مدرک تحصيلي رحيمي و همچنين طرح سوال‌هايي مشابه درمورد برخي شخصيت‌ها اشاره کرد و گفت:‌ برخي از نمايندگان مجلس موارد ديگري از سوال درزمينه مدرک تحصيلي برخي از شخصيت‌ها را مطرح کرده اند.

رييس کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس افزود: سه شنبه گذشته در جلسه اي مشترک با حضور هيات رييسه مجلس شوراي اسلامي و روساي کميسيون‌ها اين موضوع مطرح و مورد بحث قرار گرفت.

عباسپور تصريح کرد: در اين جلسه تاکيد شد که اگر اين مساله يک روند عام پيدا کند مجلس با سوال‌هاي بسياري درمورد شخصيت‌هاي مختلف روبرو مي شود و کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس نيز بايد تمام وقت خود را صرف بررسي مدرک تحصيلي اين شخصيت‌ها کند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.